ביטול עסקה

ביטול עסקה שבוצעה דרך האתר - איך זה עובד?

 

 א. רוצים/ות לבטל?
ניתן לבטל את ההזמנה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, כל עוד הוא לא נפגם ולא נעשה בו שימוש, על פי חוק הגנת הצרכן ו/או תקנון האתר, בהתאם לעניין.

ב. מה לגבי דמי ביטול ומשלוח?
במקרה של ביטול, אנו רשאים לגבות דמי ביטול של 5% או 100 ש"ח - לפי הנמוך מביניהם.
עלות המשלוח תחושב לפי התקנות.
אם המוצר עדיין לא נחתך או לא נשלח, לא ייגבו דמי ביטול כלל.

ג. איך מחזירים את המוצר?
החזרת המוצר תיעשה על חשבון הלקוח/ה, ובתיאום איתנו.

ד. מוצר פגום או שונה מההזמנה?
אם התקבל מוצר פגום - לא ייגבו דמי ביטול או משלוח, ואנו נישא בעלות ההחזרה.
יש לדווח על מוצר פגום תוך 3 ימים ממועד קבלתו.
אם לא נתקבל דיווח בזמן, נניח שהמוצר תקין.

ה. החזר כספי - מתי ואיך?
ההחזר יבוצע באותה שיטה שבה התבצעה הרכישה או בדרך אחרת שמקובלת על הקונה, לאחר קבלת המוצר ובדיקתו.

ו. איך מודיעים על ביטול?
אפשר לפנות אלינו בטופס יצירת קשר באתר, במייל (ניתן גם להגיב על מייל אישור ההזמנה שהתקבל): service@badimli.co.il, או בווטסאפ: 0587913211 - רק נא לצרף את פרטי ההזמנה